Friday, June 1, 2007

Vacanţăăăăă!!!!!










Aaaah, what a life! Uite aşa să-ţi petreci toată vara. Acum că am terminat cu toate examenele şi sunt foarte mândră de mine că am numai note bune mă gândesc pe unde o să bântui vara asta. Scumpii mei părinţi şi-au făcut cadou 10 zile în Antalya, chiar dacă după Kusadasi anul trecut, "e prea cald, nu mai venim în Turcia", puteam să jur că acum că tot au scăpat de copil nu mai merg nicăieri. Ei nu! Şi încă se respectă. Anywayz, nu pot decât să mă bucur.


Vara asta vreau în Grecia. Iar. E mult prea tare Grecia. Nu e nici scump, ai ce vedea (fetele ştiu de ce), e plin de istorie peste tot.. Vorba cuiva, profită de orice piatră din care pot face un monument. Eu personal, vă recomand Grecia. Turcia e interesantă, dar aduce mai mult a România. Aaaa, şi am mers cu microbuz ca cel care a explodat în timpul atacurilor teroriste de acum doi ani :)))) În bazar e mişto, găseşti o grămadă de prostioare care de care mai interesante. Dar relativ scumpe! Pretty cool. Şşşşi pentru iubitorii de stat degeaba la o pensiune pierdută de restul lumii, vă dau eu mai multe detalii. Pe la Putna pe undeva.
Sunny day today in Bucharest. Chiar prea sunny la un moment dat probabil. Nu s-a mai întâmplat nimic interesant. Can't wait to get homeeeeeeeeee!! Hmm, cred că e minunată vremea pentru o plimbare prin mall Vitan. E super de când l-au redeschis. Cred că am să trag o fugă să mă casc pe acolo. Doar atât momentan :) Vă anunţ mai târziu ce am văzut interesant. Hihihi.

1 comment:

Anonymous said...

si eu vreau la mare:((