Wednesday, May 30, 2007

Sunt cool, frate!

În ziua de azi toată lumea este cool. Toţi imită, toţi copiază, dar sunt cool. De ce dacă merg într-un club trebuie să mă îmbrac ca toţi cei de acolo? Păi deh, altfel nu sunt cool, right. Da, nu-mi place să fac ca ceilalţi. Niciodată. Sunt fixistă, sunt naşpa cateodată, nu-mi convine aia, dar am dreptul să aleg ce cred eu că e mai bine pentru mine. Şi degeaba mai eşti cool şi ai impresia că îi ai pe toţi la picioare dacă eşti slab şi cazi când ai probleme. Urăsc oamenii care cad, care spun că nu mai pot, care o iau razna după ce dau cu capul de pragul de sus.
[aşa, m-am descărcat, much better now :)]
Nu le am cu scrisul când sunt nervoasă. O sa treacă. It doesn't matter anyway. Bifat exam drept constituţional azi, 10, mâine civil hooooooope că o să mă descurc. Şi gata cu examenele. Kisses 2 all of ya care îmi citiţi aberaţiile cotidiene :)

1 comment:

Anonymous said...

fata tu ti-ai facut aicea pagina pe care sa-ti descarci nervii?:)))oricum in legatura cu toata tevatura asta cu moda...sa stii ca fiecare suntem influentati intr-o oarecare masura...stiu ca noi suntem mai speciale:)) si ca nu tinem cont de asta dar se intampla sa mai ai si scapari.ti pup!!!