Tuesday, June 5, 2007

"Neaţa"

Mă culc şi eu aseară, ca un om anomal ce sunt, pe la ora 3 şi un pic cred. Da da, trecuseră poveştirile adevărate de pe acasă şi ştirile în reluare de pe pro. Am descoperit în schimb o doamnă, cum sa spun, o adevărată doamnă, pentru că mai avea puţin şi rămânea acolo la vârsta pe care o avea, care prezenta un fel de emisiune pe antena1 de a trebuit să ascult vreo 5 minute să-mi dau seama ce căuta pe ecran. Era ceva cu astrologia, pana mea.. Şi trebuia să dai telefon, cu 1,55€ pe apel.. Şi doamna respectivă a vorbit singurică cred toată emisiunea. Tre să fii de-a dreptul cretin să suni la aşa ceva, parerea mea :) For those who rili wanna see, emisiunea se numeşte Concurs Interactiv şi începe pe la ora 2 :D


Daaaar, nu ăsta era scopul post-ului. Dimineaţa, când dormeam mai bine şi visam că ma scotea şi pe mine un băiat frumos la o plimbare, sună telefonul. Fraţilor, voi daţi telefoane la 10 jumate? Sau sunt doar eu absurdă. Lăsaţi-mă să dorm, vă rog eu frumos :) Mai uită omul să dea telefonul pe silent şi deja încep mesaje, beep-uri, telefoane..şi încă nu mi-am găsit soneria care să mă binedispună atunci când mă trezesc.



P.S. Mâine plec acasă!! Muhahahaha. Cam aşa arăt eu în momentul când spun că plec finally home :) Schimbare de ultimă oră, joi plec acasă hihi.

2 comments:

Anonymous said...

ink astept post-ul ala;))ti pup

criss said...

da stefania...da nu toata lumea se trezeste la 12 k noi..si nici macar n-am intrat in vacanta..eh..bine..tu ai intrat..dar sa nu intram in detalii :D [si pe mine m-au trezit la 9...offf :((]..asa k dupa aia poti sa te superi..
in legatura cu emisiunea..cum de mai rezista respectiva "doamna" la ora aia? hmmm..cam tarziu pt ea..da nah.."oamenii trebuie sa traiasca" ;))
good night :*