Friday, June 8, 2007

Ok..Home..

Ok, bun am ajuns acasă. And now comes the moment to pop out THE question: "şi acu ce?" Bun bun, eram very happy că vin acasă şi acum ce mai fac? Mi-a cam trecut :) Nu mai e nimic ca înainte, deja ca să-mi pun lucrurile trebuie să le mut pe altele, camera mea a devenit depozit de all the crap that we don't use; nu mai e mult până "Ştefaniiiiiaaaaa, stinge lumina că e târziu!!" şi tot aşa :) Să vedem mai bine cât mă ţine de data asta până mă cert cu mama
Eh, de-abia m-am trezit, e soare, e frumos şi tre să găsesc cu siguranţă ceva de făcut. Ies la plimbare laterz. :D

4 comments:

criss said...

neatza stefi! stiam eu k o sa postezi :)
eh..ce sa zic...e mai bine acasa decat sg in buc :( las` k gasesti tu ceva de facut..
plimbare placuta...byes :*
p.s.eu am duc in cora..for the last time...;))

Steffy said...

hehe noroc de u crissu k am si eu un cititor la blog :) sa shtii k nu e asha fain acasa cum ma ashteptam :)) de abia ashtept sa vina octombrie :D sincer. oh, say hello 2 cora for me :D i`ll miss her ;))

Andrei Scripca said...

ba s stii k ai mai multi cititori, printre kre si eu:>
esti aksa...so what?:P
voiam si eu s vin dar mi-a trecut:-j..acum m kinui cu sesiunea dar in pofida ei, park tot in is as sta mai mult:-??
dar...oricum...vaknce placute:P

andr33a said...

cora iubita noastra :))) i'll miss her even more dak shcimb cartieru..da' las ak vin in vizita la tin si asa vizitez 2 prietene o data :)))) hihi
:p