Thursday, June 14, 2007

Great!

Consiliul local al unui orăşel din Louisiana a votat în unanimitate o propunere prin care purtatul pantalonilor care lasă la vedere lenjeria devine o infracţiune. Infracţiune sancţionată cu 500 de coco. Şi cică statele aparţinând U.S. adoptă o grămadă de legi aiurea. Asta mi se pare excelentă! Păi ce mă interesează pe mine când merg şi eu ca omu', cu şunci în plus sau în minus (da da, noi toate fetele vrem mereu să slăbim), să beau un suc sau să mănânc undeva şi dau cu ochiu' de underwearu' lu' Gicuţa de la masa din faţă, sau poate chiar şi mai rău, din stânga sau dreapta mea? Păi pe româneşte acu', nu vreau să-ţi văd chiloţii, fatoooo! Stimabilelor, ţineţi-vă pantalonii pe voi. N-o să fiţi remarcate de nici un Gicu în felul ăsta. Doar poate unul amator de aur în exces şi mp3 player cu manele la maxim. Dar, watch out, cică s-au emancipat şi ei acum, după intrarea în UE ;)

Acum cel mai tare, că tot mi-am adus aminte, ştiaţi că există fund de ţopinelă? Fund special parcă pentru ţoape. Un model mai dreptunghiular, ieşit in relief în partea de sus şi aproape invizibil în partea inferioară, de obicei cu pantalonii mulaţi pe dânsul, cu saboţi în picioare şi cu pedichiura de mult uitată, de o culoare roşu spre roz. Ei, specimene de-astea găsiţi prin tramvaie mai ales and trust me, u'll understand. E enervant să vezi aşa mulţi dobitoci pe cm2. Într-un post viitor despre mascara în tramvai ;))

p.s. ţineţi pantalonii pe voi să nu vă vedem cu toţii aţele!


1 comment:

andr33a said...

da da..mi-ai zis si mie cu fundu' de tzoapa :p
asta trebe inscris in ciclul "plimbari in 41..dimineata pe racoare"..actually..not really :)